פרק 47 – תוכן אורגני – מי צריך אותו, איך הוא קשור לקמפיינים, למה הוא טוב, והאם כדאי להשקיע בו זמן בכלל

שנדבר קצת על תוכן אורגני? יש לו בכלל חשיבות בעידן בו החשיפה האורגנית מאוד נמוכה?

האם יש טעם בכלל להשקיע בו או שכדאי ללכת רק לקמפיין ממומן בגוגל או פייסבוק?

עסקים שמתעלמים מהתוכן, במיוחד אם אנחנו לא מדברים על עסקים מוכרים, ועל אחת כמה וכמה אם אנחנו מדברים על עסקים של וואן מן שואו, שמתעלמים מהתוכן, עושים לדעתנו טעות.

התוכן האורגני שהם מייצרים, לא רק עוזר להם למודעות ולנוכחות ברשת, אלא גם יש לו חלק חשוב ומשפיע בכל מה שקשור לקמפיינים ממומנים. תוכן אורגני הוא לא במקום או נגד קמפיין ממומן, אלא אם נעשה בצורה נכונה, הופך להיות חלק שמאוד משפיע על הקמפיינים. על כל העולם של תוכן אורגני או תוכן אורגני עם כוכבית (בפרק תבינו למה כוכבית) אני מדבר בפרק הנוכחי.

התשלום עבור האזנה לפרק? שיתוף שלו עם עוד בן אדם אחד 🙂 פשוט ספרו לעוד מישהו עליו ותעזרו לי ולנו להפיץ את הבשורה של הפודקאסט, שיגיע לכמה שיותר אנשים שזה אכן רלוונטי עבורם.

שתיהיה האזנה מעולה.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

בואו נשב לקפה.

(או לזום, או לטלפון, מה שהולך היום)

דילוג לתוכן