אנחנו לא מאלו שאם לקוח יוצר אתנו קשר ורוצה פרסום בגוגל ישר נגיד לו בטח.
אנחנו קודם כל חייבים להבין את האסטרטגיה של העסק ולבחון יחד עם הזירה של גוגל אכן רלוונטית לפעילות הספציפית של כל לקוח.
בחינת כדאיות עסקית של קידום ממומן בגוגל למוצר/השירות של הלקוח
יש לא מעט משתנים שאנחנו לוקחים בחשבון בקידום ממומן בגוגל. ולא מעט מקרים בהם נגיד ללקוח שחבל לו על הכסף בהשקעה בערוץ הפרסום גוגל ממומן. למשל: שירות/מוצר שאינו מחופש כמעט בגוגל באופן יזום ע"י הלקוח. לכן נחפש ונפנה אותו לערוץ אחר.
מעבר לזה אנחנו בוחנים מקרוב את התקציב, את האתר/דפי הנחיתה, מבינים את רמת התחרות בשוק. לפני שיוצאים לדרך משקפים ללקוח האם זה נכון עבורו או לא לקדם ממומן בגוגל. במידה ויש פוטנציאל עסקי בקמפיין פרסום בגוגל, אנחנו סוקרים בפני הלקוח הזדמנויות העסקיות שהחברה או העסק יכולים להשיג באמצעות פרסום בגוגל.
החלטנו שיוצאים יחד בקמפיין ממומן בגוגל - מה עכשיו?
קידום ממומן בגוגל זה אחת האהבות הכי גדולות שלנו. החל מהמחקר מילות מפתח, דרך סינון של ביטויים לא רלוונטיים, כתיבת המודעות שיגרמו לגולשים להקליק ואז התחושה הזאת שעמודת המרות מתחילה להתמלא במספרים.
כשאנחנו מפרסמים בגוגל אנחנו אוהבים לעשות ניסויים ושימוש בכל הפיצ׳רים שיש לגוגל להציע. בין אם זה קמפיינים מבוססי מילות מפתח, קמפיינים מבוססי וידאו כדי להופיע לגולשים הרלוונטיים ביוטיוב ויצירה של באנרים שיופיע לגולשים ברשת המדיה.
ככל שהזמן עובר המערכת של גוגל עוברת שינויים ואנחנו יחד איתה. בתור סוכנות שמכורה לחדשנות אנחנו אוהבים לבחון מוקדם ככל הניתן פיצ׳רים חדשים של מערכת הפרסום בגוגל. וכך לראות כיצד היא יכולה לספק ללקוחות שלנו את התוצאות הרצויות. לשם כך אנחנו צריכים שליט מוחלטת במעקב אחרי הנתונים.
החלטנו שיוצאים יחד בקמפיין ממומן בגוגל - מה עכשיו?
קידום ממומן בגוגל זה אחת האהבות הכי גדולות שלנו. החל מהמחקר מילות מפתח, דרך סינון של ביטויים לא רלוונטיים, כתיבת המודעות שיגרמו לגולשים להקליק ואז התחושה הזאת שעמודת המרות מתחילה להתמלא במספרים.
כשאנחנו מפרסמים בגוגל אנחנו אוהבים לעשות ניסויים ושימוש בכל הפיצ׳רים שיש לגוגל להציע. בין אם זה קמפיינים מבוססי מילות מפתח, קמפיינים מבוססי וידאו כדי להופיע לגולשים הרלוונטיים ביוטיוב ויצירה של באנרים שיופיע לגולשים ברשת המדיה.
ככל שהזמן עובר המערכת של גוגל עוברת שינויים ואנחנו יחד איתה. בתור סוכנות שמכורה לחדשנות אנחנו אוהבים לבחון מוקדם ככל הניתן פיצ׳רים חדשים של מערכת הפרסום בגוגל. וכך לראות כיצד היא יכולה לספק ללקוחות שלנו את התוצאות הרצויות. לשם כך אנחנו צריכים שליט מוחלטת במעקב אחרי הנתונים.
רוצים תוצאות לעסק שלכם?
חיבור הנכסים של הלקוח למערכות הפרסום והבקרה של גוגל
הדבר הראשון שחשוב לנו זה לקבל גישה ל- 3 נכסים עיקריים של הלקוח שיוצרים עבורנו תמונה מלאה. גישה לחשבון הגוגל אדס כמובן, וגישה לחשבונות האנליטיקס והתג מנג׳ר. אין לכם חשבונות כאלו? אין בעיה אנחנו נפתח אותם עבורכם.
למה חיבור למערכות ניטור ובקרה כל כך חשוב בפרסום בגוגל ממומן?
כי לרוץ עם קמפיין ממומן בגוגל בלי לוודא שכל דבר שאנחנו רוצים למדוד הוא בר מדידה זה כמו לתת לשחקן הכי טוב בעולם לשחק עם רגל אחת. הוא כנראה עדיין יעשה דברים יפים, אבל הוא יהיה מוגבל ביכולות שלו.
ברגע שאנחנו מקבלים גישה לאנליטיקס ולתג מנג׳ר, אנחנו יכולים לבצע מדידה מדויקת לכל פיפס באתר, ואז לבצע אופטימיזציה יותר נכונה לקמפיינים.
הינה עסקים שבחרו בנו!
הינה עסקים שבחרו בנו!
מעקב אחר נתוני הקמפיין והמכירות בקידום אתרים ממומן באתר איקומרס
בדורון מדיה מחוייבים באתרי איקומרס לשיפור מתמיד של קמפיין הפרסום בגוגל והגעה ליעדי המכירות. שימוש באנליטיקס (וגישה למאחורי הקלעים באתר) מאפשרת לנו לזהות את המוצרים הנמכרים ביותר ולשים עליהם פוקוס בעת הצורך, או לחזק מוצרים בעלי פוטנציאל שנמכרים פחות טוב.
הקמת חשבון מרצינט
בנוסף לגישות הקודמות שדיברנו עליהם, חשוב שנקבל גם גישה לחשבון הגוגל מרצ׳נט על מנת שנוכל לסנכרן בין הקטלוג מוצרים שבאתר לחשבון הפרסום בגוגל. במידה ולא יש להקים חשבון מרצ'נט תהליך מורכב לשוקח זמן אבל מחוייב של כל חנות אי קומרס יהיה חשבון מרצ'נט תקין.
האם פעילות קודמת בגוגל ממומן רלוונטית?
בהחלט. אם הרצתם קמפיינים בגוגל ממומן בין אם הם היו טובים או לא, אנחנו לא נכנסים ״בסערה״ לחשבון החדש רק כדי להפגין שרירים. אנחנו עוברים על החשבון, על ביצועי העבר, מבינים מה עבד יותר טוב ומה לא, ומהמסקנות שאנחנו מסיקים, יוצאים לדרך.
קידום של מוצרים מתוך הקטלוג יעזור לנו לתפוס יותר שטח ״נדלן״ בתוצאות הפרסום כשגולש מחפש מוצר שרלוונטי למוצרים שאתם מוכרים.
בדורון מדיה מכוונים עם הלקוחות שלנו למקסם את ROI (Return Of investment).
הלקוחות שלנו אוהבים לדבר בשורה תחתונה וגם אנחנו, אז שורה תחתונה, אם יש לכם שירות/חנות/מוצר כלשהו שאתם רוצים לבדוק איתנו אפשרות לפרסום בגוגל, פשוט תשאירו פרטים ונתאם שיחה קצרה כדי להבין את הסיטואציה ונבחן אפשרות לעבודה משותפת.