טריק קטן בקהלים שיכול לעזור לקמפיינים של פרפורמנס מקס בגוגל

במאמר הזה אני הולך להראות לכם איך שימוש ״מחוץ לקופסא״ כביכול, באמצעות נתונים על הקהל שמבקר אצלנו באתר, יכול לעזור לכם לשפר את הקמפיינים של הפרפורמנס מקס שלכם.

אם אתם מפרסמים בגוגל קמפיינים ממומנים אני מניח שכבר יצא לכם להתקל ואפילו לנסות ולהתנסות בקמפיינים מסוג פרפורמנס מקס.

בגלל שזה סבל עבורי לכתוב כל פעם פרפורמנס מקס, מעכשיו לטובת הבריאות הנפשית שלי והעיניים שלכם, אני אכתוב רק פימקס. סגור?

אז אם אתם מריצים קמפיינים של פימקס אתם כבר יודעים שגוגל בטוחה שזה הדבר הגדול הבא, שכל הקמפיינים צריכים להיות רק בפימקס, ושזה העתיד. היא לא בהכרח טועה, אבל לפימקס יש לא מעט חסרונות כשהברור שביניהם הוא שאנחנו לא ממש יודעים מי נגד מי.

מה עובד יותר טוב, מה לא וכו׳.

טיפ ליצירת קהל מבוסס כוונת רכישה בקמפיינים מסוג- Performance Max

במאמר הזה שמצורף כאן נתתי כמה טיפים על איך לייעל את הקמפיינים האלו, ובמאמר הזה אני רוצה לתת טיפ קטן בכל נושא הקהלים.

כאמור, כשמריצים קמפיינים בפימקס, אחד מהדברים שאנחנו צריכים לעשות בשלב בניית האסט גרופ (קבוצת המודעות) זה להגדיר כל מיני סוגים שונים של קהלים. קהל של מבקרים באתר, דאטה קיימת, תחומי עניין וכו׳.

אם למשל אנחנו עסק שמתמקד בשירותים לעסקים אחרים, אז סביר להניח שמבחינה הגיונית, נוסיף לקהלים תחומי עניין וכוונות רכישה של אנשים שמחפשים שירותים עסקיים.

אז בעוד שאנחנו יכולים לעשות את זה, אנחנו גם יכולים לנצל את הדאטה הקיימת שיש לנו מגוגל, שהרי חיה בתוך האתר שלנו בגלל הפיקסל ויודעת בדיוק מה קורה, ולייצר קהלים נוספים קצת מחוץ לקופסה.

מה נעשה בשביל להבין איזה קהלים כדאי לנו לעשות?

נלך ללשונית הקהלים שלנו בגוגל אדס מנג׳ר, תחת ה- Tools או כלים למי שמשתמש במששק בעברית, ונלחץ על – מנהל הקהלים.

כאן ניתן לראות שיש לנו בצד, מספר רשימות-

קהלים, נתוני הדאטה שלנו ו- מקורות הדאטה.

אנחנו רוצים ללכת ל- נתוני הדאטה שלנו- your data insight.

ועכשיו שימו לב מה אנחנו מקבלים. למעשה אנחנו מקבלים רשימה לפי ציון של תחומי העניין והכוונות רכישה של הגולשים שמבקרים אצלנו באתר.

אפשר לראות שהטבלה מחולקת ל-2:

Inmarket (כאלו שנמצאים עכשיו בשוק ומחפשים או שוקלים דברים לרכוש)

ו- Affinity (כאלו שתחומי העניין שלהם רלוונטי אם אנחנו מריצים קמפיין בטלויזיה ורוצים לטרגט את הקהל הזה כדי לתת קונטקסט)

לצורך המאמר הזה אנחנו מתמקדים כאמור ב- Inmarket.

כאן אנחנו יכולים לראות בדיוק שלמרות שאנחנו עסק שמתעסק בעסקים אחרים, לא מעט מהגולשים שלנו מתעניינים ב- דברים לבית, פרחים, אלקטרוניקה וכו.

את הקהלים האלו, נרשום לנו, נעתיק אותם ובאסט גרופ שלנו, נזין אותם בתור איןמארקט בדיוק כמו שהם כתובים לנו בניתוח פה, ונוסיף גם אותם לקבוצת מודעות שלנו בקמפיין פימקס.

קל, פשוט ונותן סיגנל נוסף לגוגל, למי להציג את המודעות שלנו.

נסו וספרו לי איך הלך לכם.

בהצלחה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

תמונה של יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

איך נוכל לעזור לביזנס שלכם? בואו נכיר. שלחו לנו פרטים

רוצים תוכן איכותי על שיווק בדיגיטל? הצטרפו לרשימה שלנו

תישארו מעודכנים. יש לנו מלא תוכן טוב לתת לכם

בלי ספאם ועם המון ערך.

שיווק באמצעות תוכן | פרסום בדיגיטל | יזמות | מאמרים| פודקאסט | המלצות | דעות |מדריכים

דילוג לתוכן