פרסום וקידום ממומן בטיק טוק
בואו נשנה מהר תפיסה לגבי טיק טוק. יותר נכון תפיסות. הנה 3 דברים שחשוב שנבהיר לגבי קידום ממומן בטיק טוק מהרגע הראשון
1- טיק טוק היא פלטפורמה רק לתוכן אורגני
2- קהל היעד שם זה בעיקר צעירים
3- הקמפיינים בטיק טוק טובים לחשיפות וזהו.
קידום ממומן בטיק טוק- לא העתיד- הווה
בואו נפרק את הטענות ממקודם.
טיק טוק פלטפורמה שאפשר להשיג בה יותר חשיפה אורגנית זה נכון. אבל מערכת הפרסום שלה כל כך השתדרגה (ומאוד מזכירה את מטא), שלא לא נצל אותה כדי להגיע להרבה יותר קהלים זאת טעות עסקית גדולה.
לגבי נושא הגילאים- נגמרו הימים שטיק טוק היתה ריקודים של בני נוער. עובדתית, הגילאים רק עולים, יש לה עוד המון מקום לצמיחה וקהלי היעד שלכם ככל הנראה כבר נמצאים שם.
יש לנו עובדות שיגבו את זה.
והדבר האחרון- טיק טוק מעולה לחשיפה ותפוצה, אין וויכוח. אבל היא גם מעולה ליצירת לידים בין אם זה לאתר או לטפסי ליד וכמובן מעולה בלייצר מכירות לאתרי איקומרס.
יש חסרון אחד בפרסום בטיק טוק
חסרון אבל לא באמת. בניגוד לפלטפורמות אחרות, בהן אפשר להתחיל מכמה שקלים בודדים ליום, טיק טוק מחייבת מינימום של 20 דולר ליום. יחד עם זאת, כשהקמפיינים עולים, מנוהלים כמו שצריך, שמעדכנים את הקריאטייב ומודדים תוצאות, ה-מינימום היומי הזה הופך להיות לא רלוונטי.
איך דורון מדיה מנהלים קמפיינים בטיק טוק?
יפה. אז קודם כל, כמו בכל פלטפורמה,
אנחנו מאפיינים את קהל היעד הרלוונטי, בונים תשתית נכונה למדידה וביצוע. פתיחת חשבון מודעות, שיוך הפרופיל העסקי, פיקסלים, קהלים, וכו׳.
ברגע שהתשתית מוכנה, יש לנו למעשה 2 אופציות. יש לכם כבר תוכן שהעליתם והוא טוב לטיק טוק העסקי שלכם? אנחנו יכולים למשוך אותו ישירות מהפרופיל ולקדם אותו.
אין לכם תוכן? אין בעיה.
אנחנו יושבים ומאפיינים את המסרים, כותבים את התסריטים, מתאמים אתכם יום צילום, מצלמים את כמות הסרטונים הנדרשת, עורכים, מעלים ויאללה תוצאות.
איך מתחילים קידום בטיק טוק?
אנחנו לא מקבלים גישה לחשבון הפרסום ויאללה מעלים קמפיינים. התהליך הוא הרבה יותר תהליך עומק. מבינים יחד בכלל אם טיק טוק רלוונטית למטרות העסקיות בהתחשב בתקציבים ובמקומות האחרים שאתם מריצים קמפיינים.
אסטרטגיה, תכנית פעולה, קהלים, תוכן, ברגע שאנחנו מתחברים למטרות העסקיות שלכם ומבינים יחד שטיק טוק יכולה לקדם אותנו יחד לשם, מתחילים ליישם, למדוד, לנהל, ליצור, לשפר ולהיות צמודים עם יד על הדופק לתוצאות.
רוצים תוצאות לעסק שלכם?
למה אנחנו אוהבים לקדם בטיק טוק?
בגלל שיש לנו מגרש משחקים ליצירת תוכן שיוצר איפמקט!
כיף לנו לראות איך בזכות פלטפורמה כמו טיק טוק, עסקים יכולים להתחרות בעסקים הרבה יותר גדולים מהם
אנחנו מכורים לביצועים, תוצאות, וויכוחים על קריאטייב ויצירת התוכן לסרטונים
אנחנו יכולים לייצר תוכן שהוא שונה במהות שלו מפלטפורמות אחרות. תוכן שמאפשר לנו להתפרע קצת יותר, להביא זווית חדשה ומעניינת של העסק, וליצור תכנים שנוגעים ברגש של אנשים
והכי חשוב- כיף לנו לראות איך רעיון שהתחיל אצלנו במשרד, קרם עור וגידים, והפך היות סרטון שמייצר כסף ללקוחות שלנו
ומה באמת לגבי תוכן אורגני?
אנחנו מאמינים בשילוב הקדוש של תוכן אורגני ושוטף וממומן. מה זה אומר?
שלצד קמפיינים וקידום ממומן בטיק טוק, שמייצר תוצאות בכאן ועכשיו,
אנחנו לחלוטין בעד לייצר ולבנות מותג שיש לו תוכן שיכול לעבוד שנים. מה הכוונה? תכנים שהם פחות מכירתיים, כאלו שאנשים אוהבים לצרוך, רוצים לחזור ולראות, לשתף עם חברים ולהפיץ את הבשורה שלנו.
למה זה טוב בכלל?
אנחנו מסתכלים על כל פלטפורמה כהזדמנות לשיווק טווח ארוך מול טווח קצר.
טווח קצר מבחינתנו זה הקידום הממומן- קמפיין רץ, המטרה שלו זה היום להכניס ליד שמכניס כסף.
טווח ארוך- אנחנו בונים ומחזקים את העסק, הופכים אותו לאוטוריטה בתחומו, תכנים שמעניקים ערך לגולשים. תוכן שממצב את העסק במודע או בתת מודע של הגולש.
לא כל מי שרואה אותנו עכשיו צריך היום את המוצר שלנו נכון?
אבל בנייה נכונה וחזרתית של תוכן בטיק טוק העסקי מובילה לזה שמחר אם לקוח פוטנציאלי יצטרך את מה שאתם מספקים, בגלל שהוא עוקב אחרי הטיק טוק שלכם, אתם תהיו הראשונים שקופצים לו לראש והוא יפנה בכלל בפניה יזומה.
אנחנו בונים גאנט חודשי, כותבים, מצלמים, עורכים ומנטרים את התוכן.
אז חובה שיהיה לי גם אורגני שוטף וגם קידום ממומן?
התשובה היא לא. התשובה היותר נכונה היא רצוי.
את ההחלטה מקבלים על בסיס 3 פרמטרים-
תקציב, צורך, ונקודת מוצא.
האם ניהול שוטף של תוכן אורגני יכול להתכנס לתקציב החודשי?
במידה וכן אין סיבה לוותר על זה
האם זה משרת את המטרות העסקיות?
אם הצורך שלכם הוא למכור משהו מהר, אירוע נקודתי, כנס כלשהו וכו, אז אפשר לוותר על אורגני כי יש לו פחות צורך, כיוון שאנחנו צריכים את הניצחון המהיר. אם זה לא המקרה- אז בהחלט שווה להתנהל עם תוכן שוטף ולא מכירתי.
נקודת המוצא-
מה השוק עושה, קהל היעד, תקרות זכוכית בפלטפורמות אחרות וכו.