טל פלורנטין הוא אחד מאנשי ה- UX.UI הבכירים ביותר בארץ. הוא גם אחד מהחלוצים בכל הקשור לעולם האודיו בהקשר של שיווק. צללנו לשיחה מרתקת על שיווק באמצעות תוכן קולי, מה מותגים מפספסים שהם מקצים משאבים רבים להכל חוץ מלאודיו, איך להשתמש באמצעים קוליים על מנת לתפוס את לקוחות פוטנציאליים בנקודות בהם יש להם זמן ואפשרות לצרוך את התוכן הקולי, ואיך לעשות שימוש בכלים מבוססי אודיו כדי לדייק ולחמם לידים ולהפוך את הכלי הנהדר הזה לערוץ שיווקי נוסף.
אם אתם מחפשים מגמות בעולם השיווק, כלים חדשים שעוד לא ״נחרשו״, ורוצים להבין איך שימוש בשיווק באמצעות תוכן קולי יכול לעזור לכם לדייק ולהשיג מטרות עסקיות, אל תחמיצו את הפרק הזה.
שתיהיה לכם האזנה מושלמת.