שנת 2019 והמהפכה הדיגיטלית עדיין בעיצומה. לא מעט תעשיות עברו עוברות ועוד יעברו שינויים.
אחת מאותן תעשיות שאנו עדים ממש עכשיו לשינויים החלים בה, היא תעשיית גיוס העובדים. אם עד לפני כמה שנים העובדים הפוטנציאליים היו קודם כל צריכים לעבוד בלמצוא עבודה, ללכת פיזית לחברות השמה, לחלק קורות חיים ואז פשוט לשבת ולחכות, הרי שהיום החוקים השתנו.
לא רק שהם כבר לא בדיוק מדפיסים את קורות החיים שלהם ויוצאים לחלק בין עסקים או חברות השמה, הרי שהם כבר פונים למעסיקים וחברות באופן יזום באמצעות כמה קליקים בעכבר (או עם האצבע).
לא רק שהם שולחים קורות חיים למיילים של חברות, הם כבר מוצאים מגייסות ומגייסים ופונים אליהם באופן פרטי דרך הרשתות החברתיות ומציעים את עצמם ומבקשים להתעדכן במה קורה עם הקורות חיים שהם שלחו. ואם כל זה לא מספיק, הרי שהם גם יכולים לקבל לא מעט אינפורמציה מהרשת על מה קורה בחברה X והאם בכלל כדאי להגיש לה קורות חיים.
הכח במידה מסויימת עובר למועמד. אז איך ארגונים יכולים לגייס עובדים איכותים בעידן הדיגיטלי, איך הם יכולים לחסוך עלויות כספיות ובעיקר זמן באיתור מועמדים רלוונטים, מה זה מיתוג מעסיק ולמה הוא כל כך חשוב לכל עסק וכיצד משלבים שיווק בגיוס?
בשביל לענות על כל השאלות האלו אני מארח את נטלי חזאי, מומחית לגיוס השיווק, מרצה בקריה האקדמית אונו ואחת ממובילות המהפכה בתחום הגיוס הדיגיטלי.
האזנה נפלאה.
להאזנה בספוטיפיי לחצו כאן—> https://spoti.fi/2DuoGLS
להאזנה באייטונז לחצו כאן—> https://apple.co/2Msmw2q
להאזנה ביוטיוב לחצו כאן—> https://bit.ly/2UfdIjd