פרק 65- על חימום לידים, ניהול מכירות, הפערים בין מחלקות שיווק ומכירות, מסעות לקוח, תסריטי שיחה ועוד. עם איתי בורוכוב

שיווק ומכירות. לכאורה הולכים יחד, אבל כמה פעמים דווקא יש חיכוכים בין המחלקות האלו?

בפרק הזה אני שמח לארח את איתי בורוכוב המנכל של חברת מרקטווייז. חברה המתמחה בייעוץ, ניהול ושיפור תהליכי מכירות לארגונים.

אנחנו מדברים על בניית פרופיל גיוס נכון, על תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות, מכירות איכותית, מסע לקוח מהרגע שקורות החיים התקבלו ועד לגיוס עצמו, איך מאתרים אנשי מכירות רלוונטים, איך מגדילים אחוזי סגירה ועוד המון דברים מרתקים למי שרוצה לדעת לגייס אנשי מכירות טובים יותר, ולדעת למכור מהקיים ולמקסם את הלידים שיש לו.

שתיהיה האזנה מעולה.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

תמונה של יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

דילוג לתוכן