קליקבילי עם בר אומנסקי פרק מס׳ 13 על ניהול קהילות באינטרנט ובפייסבוק

אם אתם עוסקים או מתעניינים בשיווק דיגיטלי, סביר להניח שיצא לכם להתקל במונח ״מנהלי קהילה״.

יכול מאוד להיות שהמליצו לכם לפתוח קבוצה בפייסבוק (קהילה) סביב המותג שלכם, בטח גם נחשפתם לכך שפייסבוק מעודדת לפתוח קהילות חדשות, מספקת ותספק בעתיד עוד ועוד כלים כדי שאותם מנהלים יוכלו להרוויח יותר מהקהילות שלהם ובגדול יש המון שיח ובאז וורדס סביב כל הנושא הזה.

קהילה סביב מטרה מסויימת או אפילו מותג או מוצר היא בהחלט דבר נפלא ובפן השיווקי יכולה לעשות פלאים לעסק, כל עוד עושים את זה נכון.

בפרק הזה, אני שמח לארח את בר אומנסקי, יועצת ומרצה המלווה ארגונים ועסקים בתהליכי בניית ופיתוח קהילות.

בר מספרת לנו על ההבדלים בין קהילות בפייסבוק לאינסטגרם, איך בכלל בונים קהילה כזאת, כיצד מנהלים אותה, מה כדאי ולא כדאי לעשות, ועוד המון תובנות וטיפים שיעזרו לכם להבין את הנושא לעומק וגם לנהל את הקהילה שלכם בצורה הדוקה יותר.

תהנו, שתפו וספרו לי איזה קהילה אתם מנהלים היום.

קבלו את בר.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

בואו נשב לקפה.

(או לזום, או לטלפון, מה שהולך היום)

דילוג לתוכן