פרק 66- איך ליצור תוכן לאנשי תוכן. עם רוי מאיר מארטליסט

ארטליסט היא חברה שעשתה מהפכה בכל הקשור לסאונדים לסרטוני וידאו בסושיאל.

במקום שמנהלי סושיאל או עסקים יקחו צ׳אנס עם מוזיקה שאולי מפרה זכויות יוצרים, באה ארטליסט ויצרה קטלוג סאונדים שמאפשר למי שעושה שימוש במנוי ליהנות ממאגר סאונדים שמוספים המון אימפקט לסרטונים,

מבלי שבעל העסק יקח צ׳אנס מיותר.

בפרק הזה אני מארח את רועי מאיר מארטליסט, ואנחנו מדברים על האתגרים שבליצור תוכן לאנשי תוכן,

אנחנו מקבלים הצצה איך בחברת ענק כל התהליך מתבצע, על הסנכרון בין המחלקות השונות בהקשר של תוכן, על שיווק מדוייק וניהול סושיאל בחברה כזו.

שתיהיה האזנה מעולה.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

לצפיה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

Picture of יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

דילוג לתוכן