פרק 56 – איך בונים סוכנות טיק טוק ואיך משתמשים בטיק טוק לשיווק עסקים

בפרק הזה, מתארח אמיר בלדיגה, בעלים של סוכנות טיק טוק מצליחה. אמיר הוא יחסית מהראשונים שזיהו את הפוטנציאל של טיק טוק עבור בעלי עסקים וכיום הוא והצוות שלו מנהלים טיק טוקים למותגים מוכרים. אנחנו מדברים בפרק על איך בונים סוכנות, על חשיבות שילוב בין אורגני לממומן בטיק טוק, על איך משתמשים בה בכלל ככלי שיווקי לעסק ועוד.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

בואו נשב לקפה.

(או לזום, או לטלפון, מה שהולך היום)

דילוג לתוכן