ארגונים רבים משקיעים בהדרכות פנים-ארגוניות מבלי להבין את מלוא ההשלכות והאפשרויות.
התוצאה?
בזבוז משאבים, תסכול עובדים, והחמצת הזדמנויות לצמיחה אמיתית.
לפני שאתם מזמינים את ההדרכה הבאה, חיוני שתדעו את הסודות שמומחי פיתוח ארגוני לא תמיד חולקים.
איך לבחור את ההדרכה הנכונה?
מה הם המרכיבים הקריטיים להצלחתה?
וכיצד למדוד את האפקטיביות שלה לאורך זמן.
המדריך שלנו חושף את המידע החיוני שיעזור לכם להפיק את המרב מכל הדרכה,
ולהפוך אותה למנוף אסטרטגי לשיפור ביצועים, מוטיבציה ותרבות ארגונית.
גלו כיצד להפוך כל הדרכה להשקעה משתלמת שמניעה את הארגון קדימה.
נעים מאוד, יואל. הבעלים של ״דורון מדיה״, סוכנות שיווק ופרסום בדיגיטל.
יש לנו את הזכות, לעבוד עם מגוון רחב של עסקים ומותגים בגדלים שונים.
אנחנו מנהלים קמפיינים בכל הפלטפורמות הידועות ומנהלים את המדיה החברתית של לא מעט עסקים.
אני באופן אישי, מ-2017 גם מרצה על תחום השיווק הדיגיטלי במכללות המובילות בישראל,
עושה ייעוץ חיצוני על שיווק דיגיטלי והדרכות פנים ארגוניות על מגוון רחב של תחומים בעולם הסושיאל והדיגיטל.
אם המסמך הזה יצליח לתת יותר ערך כשאתם בוחרים הדרכות-הרצאות-סדנאות פנים ארגוניות,
עשיתי את שלי.
בהצלחה!
נעים מאוד, יואל. הבעלים של ״דורון מדיה״, סוכנות שיווק ופרסום בדיגיטל.
יש לנו את הזכות, לעבוד עם מגוון רחב של עסקים ומותגים בגדלים שונים.
אנחנו מנהלים קמפיינים בכל הפלטפורמות הידועות ומנהלים את המדיה החברתית של לא מעט עסקים.
אני באופן אישי, מ-2017 גם מרצה על תחום השיווק הדיגיטלי במכללות המובילות בישראל,
עושה ייעוץ חיצוני על שיווק דיגיטלי והדרכות פנים ארגוניות על מגוון רחב של תחומים בעולם הסושיאל והדיגיטל.
אם המסמך הזה יצליח לתת יותר ערך כשאתם בוחרים הדרכות-הרצאות-סדנאות פנים ארגוניות,
עשיתי את שלי.
בהצלחה!
בעלים של ״דורון מדיה״, סוכנות דיגיטל שעובדת עם מותגים מובילים בארץ בשלל תחומים.
איש תוכן, פודקאסטר, מומחה לניהול קמפיינים, מדיה חברתית ושיווק ופרסום בדיגיטל.