אוי כמה שאנחנו מכירים את זה.
אתם מנהלי שיווק, אפילו לא רעים בכלל יש לציין.
יש לכם ארגזים של רעיונות וכמויות של דברים שאתם רוצים לעשות כדי לחזק את המותג, לבנות לו מודעות, להביא למצב שכולם מכירים את העסק שלכם ואתם ב- טופ אוף מיינד של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
אממה, המנכ״ל שלכם (וחברו הטוב סמנכ״ל הכספים) כל הזמן נותנים לכם ברקסים לעשות פעולות שקצת יותר קשה למדוד.
מבחינתם- אם זה לא פרפורמנס שמביא לידים או מכירות בכאן ועכשיו,
חבל על ההשקעה.
מה שהאם לא מבינים ואתם כן,
זה שאם מחר מפסיקים לעשות פרפורמנס מכל סיבה שהיא, המותג הולך קאפוט. כן, גם אם הוא ממש חזק.
למה? כי אין לכם באמת מותג.
יש לכם פעילות של קמפיינים ממומנים,
בזירות שרק הולכות ומתייקרות,
וכל עוד אתם לא מקצים משאבים לחיזוק ובניית המותג שלכם שלא תביא את הליד בכאן ועכשיו, בטווח הארוך תפסידו.
אתם מבינים את זה, אבל המנכ״ל לא כל כך…
אז הנה מדריך קצר שתוכלו להראות, לשתף, לשנן או לקחת ממנו את המסרים הרלוונטים עבורכם,
כדי שתוכלו להכנס בביטחון למשרד המפונפן שלו, לדפוק על השולחן, ולשכנע אותו לראות קדימה ולא רק את היום.
תגידו לו שיואל אמר ואם יואל אומר,
כדאי להקשיב.
בהצלחה!
נעים מאוד, יואל. הבעלים של ״דורון מדיה״, סוכנות שיווק ופרסום בדיגיטל.
יש לנו את הזכות, לעבוד עם מגוון רחב של עסקים ומותגים בגדלים שונים.
אנחנו מנהלים קמפיינים בכל הפלטפורמות הידועות ומנהלים את המדיה החברתית של לא מעט עסקים.
אני באופן אישי, מ-2017 גם מרצה על תחום השיווק הדיגיטלי במכללות המובילות בישראל,
ולא פעם יוצא לי להתקל בבעלי עסקים, מנכ״לים, סמנכ״לים, ומנהלי שיווק שאומרים לי בפנים-
אנחנו מרגישים שהספקים שלנו מורחים אותנו.
בתור איש מקצוע שאוהב את מה שהוא עושה,
אין דבר שיותר מוציא את הרוח מהמפרשים,
מראות את התמונה הגדולה, להסתכל לטווח ארוך, לרצות להתניע מהלכים שאת הפירות אפשר יהיה לקצור בעתיד, אבל לקבל ברקס כי זה לא מכניס בכאן ועכשיו.
בגלל שאני מכיר את הנושא הזה כל כך טוב, ובגלל שאני מבין את החשיבות של להיות בראש של הלקוחות הפוטנציאלים שלי כל הזמן, הרמתי את הכפפה והכנתי את המדריך הקצר הזה.
אם המסמך הזה יצליח אפילו מעט לעלות את הרמה והשם של התחום בארץ,
עשיתי את שלי.
בהצלחה!
נעים מאוד, יואל. הבעלים של ״דורון מדיה״, סוכנות שיווק ופרסום בדיגיטל.
יש לנו את הזכות, לעבוד עם מגוון רחב של עסקים ומותגים בגדלים שונים.
אנחנו מנהלים קמפיינים בכל הפלטפורמות הידועות ומנהלים את המדיה החברתית של לא מעט עסקים.
אני באופן אישי, מ-2017 גם מרצה על תחום השיווק הדיגיטלי במכללות המובילות בישראל,
ולא פעם יוצא לי להתקל בבעלי עסקים, מנכ״לים, סמנכ״לים, ומנהלי שיווק שאומרים לי בפנים-
אנחנו מרגישים שהספקים שלנו מורחים אותנו.
בתור איש מקצוע שאוהב את מה שהוא עושה,
אין דבר שיותר מוציא את הרוח מהמפרשים,
מלדבר עם לקוח פוטנציאלי ולהיות בעמדה שהאיש שמולך,
עוד לפני שהוצאת מילה, מלא בספקות, רק בגלל ניסיון העבר שלו.
בגלל שאני מכיר את התחום כל כך טוב,
ובמשך השנים גם בתור בעל העסק וגם מהכובע של המרצה,
יצא לי לדבר עם בעלי עסקים, מנכ״לים, מנהלי שיווק וכו׳ שמרגישים שמורחים אותם,
החלטתי לעשות את המסמך הקצר אבל הכל כך חשוב הזה.
מקווה שאתם לא מרגישים שהספקים שלכם מורחים אתכם,
ואם יש לכם ספק, אז תוודאו שכל אחד מהסעיפים פה במסמך מתקיים.
אם המסמך הזה יצליח אפילו מעט לעלות את הרמה והשם של התחום בארץ,
עשיתי את שלי.
בהצלחה!
בעלים של ״דורון מדיה״, סוכנות דיגיטל שעובדת עם מותגים מובילים בארץ בשלל תחומים.
איש תוכן, פודקאסטר, מומחה לניהול קמפיינים, מדיה חברתית ושיווק ופרסום בדיגיטל.