7 טיפים ליצירת סטורי יעיל שמייצר תוצאות!

אינסטוש!!! איך אנחנו אוהבים אינסטוש. אבל יותר מזה, אנחנו אוהבים את הסטורי באינסטגרם. למה?

כי הסטורי היא כנראה הפלטפורמה הכי אפקטיבית בתוך אינסטגרם. רוב התוכן שיגיע לעוקבים שלכם יגיע ככל הנראה דרך הסטורי. אפשר להגיד שזה פשוט קל וזמין, אבל יותר מזה – זה פשוט התוכן הכי אותנטי, ובאינסטוש אותנטיות זה שם המשחק.

אינסטגרם כבר מזמן לא פלטפורמה של רק תמונות עם חוף ובגדי ים או פרסומות מטורפות. בדיוק הפוך! התוכן שנראה כאילו צולם בלי תשומת לב, עם פגמים מסוימים, ככה "על הדרך", זה התוכן שמושך יותר התייחסות. אנשים אוהבים להרגיש שהם מכירים אתכם באמת, בלי מסיכות, בלי פילטרים. וזה מה שכדאי לתת להם דרך השימוש בסטורי.

אז בואו נתחיל את שלשמו התכנסנו כאן – איך תיצרו את הסטורי הכי כיפי שגם יהיה לכם יעיל לעסק?

כתבנו לכם את שבעת הטיפים הכי טובים שלנו:

המסר

לפני שאתם מעלים סטורי תחשבו מה המטרה שלכם. לבקש מהעוקבים שלכם לקרוא את הפוסט החדש שלכם? לשלוח לכם הודעה? ללחוץ על הלינק שיש לכם בפרופיל? אולי להזמין אותם לעסק שלכם או ליצור טריגר לקולקציה חדשה שעולה לאוויר?

ככל שתדייקו את המסר לעצמכם, כך תוכלו לבנות סטורי אפקטיבי יותר.

אינטרקאציה זה פרייסלס

למה זה חשוב ליצור אינטראקציה עם הקהל שלכם? כי ככל שיותר אנשים יגיבו לכם, כך יותר אנשים ייחשפו לתכנים שלכם. חוץ מזה, ברגע שעוקב מחליט ליצור אינטראקציה, האפליקציה כנראה תראה לו את הסטורי שלכם גם בפעם הבאה.

מה זה אומר ליצור אינטראקציה?

לענות על סקר, לשלוח לכם הודעה, להיכנס לפרופיל שלכם ועוד כל מיני פעולות שאנחנו מאד רוצים שהעוקבים שלנו יעשו. איך עושים את זה?

לסטורי יש פונקציות מדהימות באמצעותן תוכלו להפוך את העוקבים שלכם לאקטיביים. שימוש בסקר (שאלה עם שתי תשובות אופציונליות) היא דרך מושלמת לגרום לעוקבים שלכם להגיב לכם.

יש גם כמובן פונקציה של שאלות טריוויה, שאלה עם תשובה פתוחה (בה העוקבים עונים לכם על משהו ששאלתם) ועוד כל מיני. הכי טוב זה פשוט לנסות! לראות איפה העוקבים שלכם מגיבים יותר ובאיזה נושאים.

סלפי זה סוד הקסם

יש לכם מסר חשוב לעוקבים שלכם? רוצים לשתף אותם במשהו גדול שהולך לקרות בעסק? צלמו את עצמכם בוידאו. ככה פשוט – ככה אפקטיבי.

תחשבו טוב טוב על המסר שלכם, פתחו את המצלמה (לאורך כמובן) ופשוט דברו בצורה מאולתרת לעוקבים שלכם. תהיו מופתעים כמה סרטון פשוט כזה יכול לחולל פלאים.

משהו חייב לזוז פה!

העין שלנו נמשכת לדברים זזים. אם אתם מעלים תמונה בסטורי, תמיד תוודאו שאתם מוסיפים אלמנט כלשהו (נניח גיף או אנימציה) שיזוז.

אנחנו למשל מוצאים את החצים מאד אפקטיבים ועושים בהם שימוש תכוף. פשוט כנסו לאיזור של הגיפים וחפשו here, arrows, tap, ובחרו את החץ האהוב עליכם.

השתמשו בגיפים בשביל להדגיש את הפעולה שאתם רוצים שהעוקבים שלכם יעשו, נניח ישלחו לכם הודעה או יגיבו בפוסט החדש שלכם.

למקסם למקסם למקסם

כשאתם מעלים סטורי, אתם בעצם פונים לקהל העוקבים שלכם. אבל איך אפשר להגיע לעוד קהל בצורה אורגנית? באמצעות האשתגים ותיוג לוקיישן.

בכל סטורי שאתם מעלים כדאי לכלול לוקיישן- גם אם זה משהו כללי כמו תל אביב. אתם גם יכולים לתייג עד עשרה האשתגים, בנושאים שונים שאתם מוצאים רלוונטיים אליכם, וכדאי שיהיו בעברית או יפנו לקהל שלכם בשפה שלו.

MAKING OF

אנשים אוהבים לראות "מאחורי הקלעים". אתם עובדים על פרויקט חדש? צלמו את ההכנות אליו.

עושים שיתוף פעולה מעניין? תדאגו לעדכן את העוקבים שלכם עם תמונה מסקרנת. אפשר גם לא לחשוף יותר מדי מידע, ככה שיסתקרנו מספיק בשביל לשלוח לכם הודעות של "מה זהההה????". עובד כל פעם 😊

לבנות את זה נכון

בשביל שהעוקבים שלכם יבצעו פעולה כלשהי, כדאי להכין אותם לזה לפני. תחשבו על שניים- שלושה סטוריז, שיעזרו לכם לבנות את המתח אצל העוקבים ואת הרצון שלהם לבצע את הפעולה.

למשל, אם אתם רוצים שהעוקבים שלכם יכירו גם את הערוץ יוטיוב שלכם, תנו להם טעימה מסרטון שהעלתם לאחרונה ותשאלו שאלה על תוכן הוידאו. בסטורי הבא תזמינו את העוקבים לעבור לערוץ היוטיוב.

לא סתם אנחנו כל כך אוהבים את הסטורי. זה באמת הכלי שמשאיר אתכם הכי קרובים לעוקבים שלכם, ולהיפך.

זאת אחת הפלטפורמות הכי טובות להביא את מי שאתם, בצורה אותנטית ולא מתאמצת. תשקיעו בסטורי, תשתמשו בכל הפונקציות שהוא מציע, תראו מה עובד בשביל העוקבים שלכם, תתמידו! ותראו איך לאט לאט, ההשקעה שלכם מחזירה את עצמה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

בואו נשב לקפה.

(או לזום, או לטלפון, מה שהולך היום)

דילוג לתוכן