פרסום באינסטגרם

אינסטגרם כבר מזמן הפכה לפלטפורמה שבעבודה נכונה יכולה לייצר הכנסות מטורפות לבעלי עסקים. אחד האתגרים, בדומה לפייסבוק, הוא חשיפה אורגנית ללקוחות חדשים והגדלת העוקבים והנראות של המותג. אנחנו בדורון מדיה, לא מאמינים בניסים ולא מחכים שפוסט שנעלה ״יתפוצץ״ ויהפוך לויראלי. פרסום באינסטגרם עבורנו, כולל תהליכים משולבים בין תוכן איכותי, פרסום באינסטגרם בצורה ממומנת (בין אם קמפיינים ממוקדים או קידום תוכן) ויצירת אינטרקציות יזומות שלנו לגולשים פוטנציאליים.

כשאנחנו מדברים על פרסום באינסטגרם אנחנו מדברים על הדברים הבאים:

יצירת תוכן לפי תכנית שבועית/דו שבועית או חודשית, איתור גולשים חדשים בצורה יזומה שלנו, פניה למשפיענים רלוונטים, קידום של תוכן, קידום של קמפיינים עם מטרת רכישה, השארת פרטים וכו׳.

פרסום ממומן באינסטגרם – מה זה אומר?

כשאנחנו מקבלים חשבון חדש של לקוח לניהול, אנחנו מבצעים סקירה של התוכן, בודקים את רמת המעורבות של הגולשים, את הטון, את המסרים, ומי סוג האנשים שעוקבים או מגיבים לפעילות השוטפת.

אחרי שאנחנו מבצעים את הסקירה הראשונית ומתחילים לדייק את החשבון ולעבוד על תכנית התוכן הרלוונטית עבור הלקוח, אנחנו מבצעים חישוב של כמות התוכן שאמורה לעלות בחודש נתון ומתחילים לבנות תקציב לפרסום ממומן באינסטגרם על סמך תקציב הפרסום הגולבאלי שעומד לרשותנו.

כשאנחנו מדברים על פרסום ממומן באינסטגרם אנחנו מחלקים את זה ל-2:

*פרסום באינסטגרם בתשלום על תוכן שוטף

ֿ*פרסום באינסטגרם בתשלום על קמפיינים מוכוונים לרכישה

שוטף-
כפי שציינו, אחד האתגרים הוא להגיע לכמה שיותר עיניים רלוונטיות לתוכן שלנו. גם אם יש לחשבון הלקוח 10,000 עוקבים, אחוז החשיפה האורגנית של התוכן הינו נמוך ולכן כדי לחזק אותו, אנחנו מקדמים אותו בסכום מסוים מתוך התקציב שהוגדר מראש.

בפעולה זו אנחנו מגדילים משמעותית את סך האנשים שנחשפים לתוכן, מאתרים גולשים חדשים שעוד לא בהכרח מכירים את הלקוח ויכולים להפוך לעוקבים פוטנציאליים, מגבירים את סך האינטרקציות של גולשים, ״צובעים אותם״ ומכניסים אותם למשפך השיווקי שלנו שהוא החלק השני בתהליך הפרסום ממומן באינסטגרם שאנחנו עושים.

קמפיינים מוכוונים לרכישה-בנוסף לפרסום באינסטגרם בתשלום על התוכן שנועד לספק ערך ולהיות פחות מכירתי, אנחנו מנהלים קמפיינים מוכווני רכישת מוצרים של הלקוח, השארת פרטי ליד וכל מטרה עסקית אחרת שלשמה אנחנו מבצעים את הפעילות בפלטפורמה.

פרסום ממומן באינסטגרם מחיר לטובת קידום התוכן

לגיטימי שתרצו לשאול את השאלה הזאת אבל התשובה שלנו תאכזב אתכם. כשאנחנו מדברים על פרסום ממומן באינסטגרם עבור פוסט או סטורי, המחיר הוא נגזרת של סך תקציב השיווק ומטרות אותו פוסט.

הדברים משתנים מלקוח ללקוח, ממטרה למטרה וכמובן שצריך לראות בהתאם לתקציב החודשי, כמה מתוכו ניתן להקצות עבור קידום של תוכן על חשבון קמפיינים מוכווני רכישה/כל המרה אחרת.

אז מה זה אומר? שאם לי כסף לשים על ממומן חבל לי על הזמן?

לא. אם אין לכם תקציב לפרסום באינסטגרם בתשלום, עדיין אפשר להשקיע בתוכן ולראות תוצאות.

איך? בעזרת עבודת תוכן נכונה, אופטימיזציה שוטפת לתכנים, ניצול מקסימלי של פיצ׳רים שאינסטגרם בעצמה דוחפת, הבנה של האלגוריתם ויצירת אינטרקציות יזומות של הלקוח לגולשים פוטנציאליים.

יחד עם זאת חשוב לציין שכאשר משלבים את כל הדברים האלו יחד עם פרסום באינסטגרם בתשלום, כנראה שנצליח לקצור את הפירות בזמן קצר יותר.

מה זה הפניות היזומות האלו שאנחנו מדברים עליהם?

כחלק מסקירת החשבון שאנחנו מבצעים, אנחנו ממפים לא מעט דברים.
חלק מהדברים אותם אנחנו סוקרים אלו מתחרים ומי סוג הקהל שעוקב אחריהם.
שיטה שמוכיחה את עצמה היא למצוא את אותם גולשים פוטנציאליים שיכולים להיות רלוונטים עבורנו, לאפיין אותם ולייצר איתם אינטרקציה בצורה יזומה כדי להסב את תשומת ליבם שאנחנו כאן.

זאת לא טקטיקה שמתאימה לכל לקוח, ולכן יש לשקול האם היא נכונה למותג הספציפי שעליו אנחנו עובדים.

פרסום באינסטגרם מחיר ודברים אחרים שחשוב לדעת-

אז אחרי שהבנתם קצת על שיטות העבודה, הדרך, דברים שאפשר להשיג בעזרת קידום ממומן לצד תכנית תוכן אורגנית שוטפת, אני מניח הדבר הבא שאתם רוצים להבין זה תאכלס כסף.

פרסום באינסטגרם מחיר לניהול חודשי לא כולל קמפיינים:

תלוי כמובן בהיקף הפעילות. האם מדובר רק על אינסטגרם או גם ניהול הפייסבוק העסקי?

המחירים איתנו יכולים לנוע החל 2000 ש״ח ומעלה. יש חשיבות למי מייצר את התוכן, כמה פלטפורמות, כמה תכנים בחודש, סטוריז, רילז וכו׳.

פרסום באינסטגרם מחיר לניהול קמפיינים בלבד:

יכול להיות שאין לכם צורך בחברה כמונו שתנהל לכם את האינסטגרם.
אתם מכירים את הפלטפורמה כמו שצריך ויודעים לייצר אינטרקציות ולהניע גולשים לפעולה, אבל כן הייתם רוצים סוכנות דיגיטל שאחת מהיתרונות שלה,
זה לנהל קמפיינים באינסגטרם, שיעזרו לכם להגיע עם התוכן לקהלים יותר רלוונטים וידעו לשים את רוב המשקל בקידום של חנות, אתר, דף נחיתה או צורך אחר.

עלות של ניהול קמפיינים בלבד יכולה לנוע גם היא החל מ-2000 ש״ח בחודש ועד לאחוזים מסך תקציב המדיה הכולל. גם כאן, המחיר הוא נגזרת של היקף הפעילות הנדרש.

אנחנו יודעים שאם הגעתם לכאן בשביל לראות מחיר שהוא פיקס פרייס אתם כנראה תצאו מאוכזבים, אבל אם תחליטו להשאיר לנו פרטים כדי שנבדוק אפשרות של עבודה משותפת יחד, אין לנו ספק שהערך שתקבלו יצדיק את ההשקעה שלכם.

לסיכום- כשאנחנו ״מתלבשים״ על חשבון אינסטגרם של לקוח אנחנו ממליצים לעשות בו פעילות משולבת שכוללת יצירת תוכן, עבודה אורגנית, וחיזוק של הקמפיינים השונים בצורה ממומנת.

 

ככה אנחנו מבטיחים להגדיל סיכויים, להרחיב את מעגל העוקבים, להנות מחשיפה אורגנית לקהלים חדשים, צביעה של אותם יוזרים וטירגוט שלהם בקמפיינים יותר מוכווני פעולה, מאשר רק תוכן בעל ערך.

 

רוצים שננהל לכם את התוכן או הקידום באינסטגרם? תשאירו פרטים.

דילוג לתוכן