פרק 50 – מה זה סושיאל סלינג ועל חשיבות המותג האישי ברשת

אם יש משהו שעולם הדיגיטל עושה נפלא זה כל הזמן לייצר אפיקים חדשים. אחד כזה שנמצא רגע לפני התפוצצות, הוא עולם הסושיאל סלינג. בקצרה- הדרך בה ארגונים, חברות, עסקים וסטארטאפים יכולים לרתום את הנכסים הדיגיטליים של העובדים שלהם ולהפוך אותם לשגרירים של העסק. יש כאן אלמנטים שמשלבים בין מיתוג מעסיק לבניית מותג אישי. וכשהדברים עובדים כמו שצריך? כולם מרוויחים.

בשביל לדבר על מה זה בכלל סושיאל סלינג, אני שמח לארח את גלי בללי. גלי עובדת בחברת Zendesk ומומחית לנושא. אנחנו מדברים בפרק על התדמית והנראות של כל גולש ברשת ועד כמה חשוב להשקיע בה מחשבה ואסטרטגיה, על סושיאל סלינג, על מרקטינג, פיתוח עסקי ועוד. שתיהיה האזנה מעולה!

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

בואו נשב לקפה.

(או לזום, או לטלפון, מה שהולך היום)

דילוג לתוכן