קריאטייב דינאמי בפייסבוק. למה זה טוב ואיך עושים קמפיין כזה?

מריצים קמפיינים בפייסבוק? יצרתם 3 תמונות מושלמות ויש לכם 5 טקסטים מטורפים, אתם בטוחים שכולם טובים אבל לא ממש סגורים באיזה שילוב הם יעבדו יותר טוב.

תמונה א׳ עם טקסט ג׳ אולי עם טקסט א׳? בקיצר הבנתם את הרעיון. אתם יכולים להריץ כמה טסטים בנפרד כמובן וכל פעם להתאים סוג טקסט אחד עם תמונה אחרת, או שאתם יכולים פשוט להשתמש באופציה שפייסבוק יצרה שנקראית קריאטייב דינמי.

הקריאטייב הדינאמי מאפשר לכם לעלות את התמונות שאתם רוצים, את הטקסטים, הכותרות וכפתורי ההנעה לפעולה שבא לכם לנסות, ופשוט לאפשר למערכת להציג כל פעם שילוב אחר. ככה הגולשים נחשפים למודעות שלכם בוריאציות שונות, מה שחוסך לכם את ההתלבטות, איזו תמונה להציג עם איזו מודעה.

נסו את Dynamic Creative ואולי תגלו אופציה שתקל לכם על החיים קצת.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

בואו נשב לקפה.

(או לזום, או לטלפון, מה שהולך היום)

דילוג לתוכן