לתכנן ולבצע!

מתכנן התוכן שיעזור לכם
לייצר תוכן לרשתות החברתיות במהירות

מתכנן תוכן - 7 ימים של תוכן ברור!

המסגרת שתעזור לכם להיות הרבה יותר יעילים ביצירת התוכן שלכם.

מכירים את זה שפתאום במהלך היום את ״נזכרים״ שכדאי לעלות היום פוסט כי ״זה טוב לעסק״?
אבל אתם כבר בתוך הטירוף של אותו היום. מאיפה יש לכם עכשיו זמן להתעסק עם לייצר פוסט?
והכי גרוע? על מה בכלל נכתוב עכשיו? מה הנושא, מה התמונה, מה המסרים שלנו?
רק להסגר מה אנחנו רוצים לעשות ואז עוד להכין לזה תמונה ייקח לנו נצח.
וזאת חברים, הבעיה האמיתית של המון בעלי עסקים שמנהלים לעצמם את התוכן בסושיאל.
זה לא המסר תאכלס, כמו ״האריזה שלו״ הזמן שאנחנו מבזבזים על מחשבה של מה ואיך,
הם אלו שגורמים לבעלי העסק לוותר על יצירת התוכן. לא המהות שלו.

מה הפתרון?

לתכנן את הדברים מראש.
אבל גם התכנון הזה חייב להיות מדויק.

מתכנן תוכן -
7 ימים של תוכן ברור!

מתכנן תוכן -
7 ימים של תוכן ברור!

המסגרת שתעזור לכם להיות הרבה יותר יעילים ביצירת התוכן שלכם.

מכירים את זה שפתאום במהלך היום את ״נזכרים״ שכדאי לעלות היום פוסט כי ״זה טוב לעסק״?
אבל אתם כבר בתוך הטירוף של אותו היום. 
מאיפה יש לכם עכשיו זמן להתעסק עם לייצר פוסט?
והכי גרוע? על מה בכלל נכתוב עכשיו? מה הנושא, מה התמונה, מה המסרים שלנו?
רק להסגר מה אנחנו רוצים לעשות ואז עוד להכין לזה תמונה ייקח לנו נצח.
וזאת חברים, הבעיה האמיתית של המון בעלי עסקים שמנהלים לעצמם את התוכן בסושיאל.
זה לא המסר תאכלס, כמו ״האריזה שלו״ הזמן שאנחנו מבזבזים על מחשבה של מה ואיך,
הם אלו שגורמים לבעלי העסק לוותר על יצירת התוכן. לא המהות שלו.

מה הפתרון?

מה הפתרון?

לתכנן את הדברים מראש.
אבל גם התכנון הזה חייב להיות מדויק.

לקבל קווים מנחים

שיעזרו לכם קודם כל להשיג בהירות.
ברגע שיש לנו בהירות, שיש לנו נושאים, שיש לנו דרך ושיטה, יהיה לנו הרבה יותר קל לייצר את התוכן שאנחנו רוצים.

לקבל 7 סוגי תוכן שונים

תקבלו 7 סוגי תוכן שאתם יכולים לייצר ומה המשמעות של כל אחד מהם עבור הביזנס שלכם.

לקבל החלטות פרסום

האם להשתמש בסרטון, תמונה, או ריל?
מתכנן התוכן יעזור לכם לקבל את ההחלטה, להיסגר על ההנעה לפעולה שלכם ולתת לכם כיוון כללי של איך לכתוב כל סוג מסוים של תוכן.

Frame Work

מעין ״פריים-וורק״ שאם תעבדו לפיו, תוכלו מראש לדעת בדיוק איזה פוסט אתם הולכים לעלות בכל אחד מימות השבוע.

אז זהו.

פשוט להשאיר את המייל, להוריד את מתכנן התוכן, ולהתחיל לייצר.

פשוט להשאיר את המייל, להוריד את מתכנן התוכן, ולהתחיל לייצר.

לנו בדורון המדיה השיטה הזאת בהחלט עוזרת לנו כשאנחנו עובדים מול לקוחות.

אני מאמין שהיא תעזור גם לכם לייצר בהירות, ולתכנן בצורה נכונה איזה פוסט אתם מעלים ומתי.

השאירו פרטים וקבלו את הקובץ ישירות למייל!

דילוג לתוכן