4 דרכים ליצור תוכן כשאתם נתקעים בגאנט שלכם בלי רעיונות

למי מאיתנו זה לא קרה? בין אם אנחנו רוצים לייצר תוכן לעצמנו או עבור הלקוחות שלנו, זה בטח מרגיש מוכר.

מתיישבים, קפה בצד, המחשב פתוח, ודממה. אין לנו רעיונות.

מנסים לשבור את הראש איך אנחנו מייצרים עכשיו תוכן.

במקרה ה״טוב״, זה קורה יחסית מוקדם בשלב יצירת הגאנט החודשי. ככה שעוד יש זמן לתקן.

במקרה הרע- אתם לא עובדים עם גאנט והמחסום יצירה הזה קורה ביום שאתם יודעים שאתם צריכים לעלות תוכן אבל אתם נטולי רעיונות.

בגלל ש״בין דר- דאן דאת׳״ הנה 4 דרכים שיעזרו לכם בכל זאת לייצר תוכן, לקבל השראה, למצוא את המוטיביציה והכי חשוב- תצליחו ליצור יש מאין גם כשאתם מרגישים תקועים.

השראה זה נחמד, בואו נהיה פרקטיים ביצירת התוכן

  1. פיסות קטנות מעוגה שלמה.

יש לכם תוכן שיצרתם שעבד לכם טוב? מי אמר שצריך לגעת בו רק פעם אחת וזהו?

טעות נפוצה של המון אנשי תוכן-מנהלי סושיאל, זה שהם חושבים שאם הם יצרו פיסת תוכן מסויימת פעם אחת, זהו. הם לא צריכים יותר לגעת באותו תוכן, אלא כל הזמן חייבים להמציא את הגלגל מחדש. מי קבע?

נניח ויש לכם פיסת תוכן שעבדה מושלם– למה לא לקחת אותה, לפרק אותה לחתיכות קטנות יותר ומתוכה לייצר עוד תכנים? 

הנה דוגמא. נניח שיש לי סרטון על נושא מסויים. נגיד טיפים לאנשים שרוצים ללמוד ניהול קמפיינים בטיק טוק. הסרטון עבד מעולה ובתוכו יש 3 טיפים. למה שאני לא אקח את שלושת הטיפים האלו ועכשיו במקום לעלות אותם שוב כסרטון- אכין קרסולת פוסטים שבכל פוסט בקרוסלה יש טיפ אחר מתוך ה-3?

זאת דרך וזווית נוספת להציג את התוכן שלנו לקהל. להחדיר את המסר ולרכב על תוכן שעבד בוריאציה אחרת.

  1. התאום הרשע.

טקטיקת התאום הרשע עובדת בצורה הזאת. יש לכם תוכן שיצרתם שהוא מאוד חיובי? עזבו אתם יצרתם.

תוכן כלשהו שראיתם ברשת שקשור לנישה שלכם והוא מציג באור חיובי את הנישה בה אתם פועלים?

עכשיו תבואו מהצד השני- השלילי (אבל בטוב).

דוגמא: נניח וראיתם פוסט של איך תייצרו קמפיין מוצלח בטיק טוק. סהכ תוכן חיובי לא?

עכשיו צרו על אותו משקל של מה כן לעשות, מה לא לעשות, כלומר: הדברים שאסור לכם לעשות כשאתם מעלים קמפיין בטיק טוק. רואים עד כמה זה פשוט? עכשיו קחו את כל הידע שלכם על הנושא של ״מה כן״ והפכו אותו ל״ למה לא״.

  1. תחזרו לעוגני התוכן שלכם.

עוגני תוכן הם קריטיים לאסטרטגיית תוכן מדוייקת כי הם עוזרים לנו להבין מה בדיוק סוגי התכנים שאנחנו הולכים לעבוד איתם. למשל אני עבור דורון מדיה אוהב שעוגני התוכן שלי הם: סושיאל ותוכן, התפתחות אישית- עסקית, ניהול קמפיינים ושיווק. כמובן שאת האחוזים אני מחלק בצורה שונה מבחינת כמויות התוכן, אבל אלו העוגנים שלי, שכשאני מתפזר תמיד עוזרים לי להתפקס סביב נישה מסויימת שעליה אני הולך לייצר תוכן.

  1. תיהיו ״אוצרי תוכן״. 

בקרו אצל מתחרים-קולגות-אנשים מהארץ ומהעולם שמדברים על התוכן של התחום והנישה שלכם. ראיתם דברים שאתם אוהבים- תרשמו לכם אותם בנקודות. מחקר, כתבה, ראיון, כל דבר שאתם יכולים לדלות ממנו תוכן, לארוז אותו מחדש כשלכם ולהנגיש אותו לקהל שלכם. אם אתם נותנים לו ערך הוא ישמח לקבל.

להיות אוצרי תוכן זה אומר שאתם צריכים לבלות לא מעט זמן כדי לזהות את התכנים הטובים והמדוייקים ביותר לתחום שלכם, לקחת מהם את המסקנות החשובות ולייצר סביבם תוכן. אנחנו לא מדברים על קופי פייסט, אלא לקחת את המידע שאהבתם ו- או לחוות את דעתכם מהצד שלכם על התוכן או פשוט לעשות מיקס ולייצר פיסת תוכן חדשה שנשענת על אותו תוכן שאצרתם.

  1. סעיף בונוס- אם אתם תקועים עם יצירת תוכן, אפשר תמיד לחזור לגאנט תוכן המטורף שלנו, שיאפשר לכם למלא 365 ימים של תוכן בקלות.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

בואו נשב לקפה.

(או לזום, או לטלפון, מה שהולך היום)

דילוג לתוכן