בעלי עסקים, כמה פעמים יצא לכם משיחה עם ספקי הדיגיטל שלכם
(מנהלי הרשתות החברתיות שלכם, מנהלי הקמפיינים בגוגל או אינסטגרם, פייסבוק וכו׳)
בתחושה שהם מורחים אתכם?
אנחנו מכירים את זה.
יצא לנו לעבוד עם המון בעלי עסקים שיצאו ״פצועים״ ממערכות היחסים עם הספקים הקודמים שלהם.
בין אם זה מערכת יחסים שהסתיימה בזה שחשבון הפרסום נשאר תחת הסוכנות או הפרילנסר שניהל את הקמפיינים,
לבין אם השיחות היו בשפה שבעל העסק הרגיש שלא מבין מה רוצים ממנו
כי זרקו עליו מלא מידע שאין לו איך להבין ומה לעשות איתו…
בקיצר, ראינו ושמענו כבר הכל. (לפחות ככה אנחנו מקווים)
אז בשביל לעזור לכם לדעת מה לדרוש ולבקש בעבודה מול אנשי שיווק דיגיטלי בעתיד ובהמשך,
הכנו לכם מסמך קצר.
צ׳ק ליסט-
צעד אחר צעד,
מה אתם צריכים לוודא שקורה בשביל שלא ימרחו אתכם יותר.
שתהיו בשליטה, שתבינו את השפה,
ותדעו מה באחריות שלכם ומה באחריות משרד הפרסום והדיגיטל שלכם.
תשאירו שם ומייל, ונשגר לכם את זה לתיבת הדואר שלכם תיק תק.
קריאה מהנה ותדאגו לסמן וי על כל אחד מהסעיפים.
בהצלחה!
נעים מאוד, יואל. הבעלים של ״דורון מדיה״, סוכנות שיווק ופרסום בדיגיטל.
יש לנו את הזכות, לעבוד עם מגוון רחב של עסקים ומותגים בגדלים שונים.
אנחנו מנהלים קמפיינים בכל הפלטפורמות הידועות ומנהלים את המדיה החברתית של לא מעט עסקים.
אני באופן אישי, מ-2017 גם מרצה על תחום השיווק הדיגיטלי במכללות המובילות בישראל,
ולא פעם יוצא לי להתקל בבעלי עסקים, מנכ״לים, סמנכ״לים, ומנהלי שיווק שאומרים לי בפנים-
אנחנו מרגישים שהספקים שלנו מורחים אותנו.
בתור איש מקצוע שאוהב את מה שהוא עושה,
אין דבר שיותר מוציא את הרוח מהמפרשים,
מלדבר עם לקוח פוטנציאלי ולהיות בעמדה שהאיש שמולך,
עוד לפני שהוצאת מילה, מלא בספקות, רק בגלל ניסיון העבר שלו.
בגלל שאני מכיר את התחום כל כך טוב,
ובמשך השנים גם בתור בעל העסק וגם מהכובע של המרצה,
יצא לי לדבר עם בעלי עסקים, מנכ״לים, מנהלי שיווק וכו׳ שמרגישים שמורחים אותם,
החלטתי לעשות את המסמך הקצר אבל הכל כך חשוב הזה.
מקווה שאתם לא מרגישים שהספקים שלכם מורחים אתכם,
ואם יש לכם ספק, אז תוודאו שכל אחד מהסעיפים פה במסמך מתקיים.
אם המסמך הזה יצליח אפילו מעט לעלות את הרמה והשם של התחום בארץ,
עשיתי את שלי.
בהצלחה!
נעים מאוד, יואל. הבעלים של ״דורון מדיה״, סוכנות שיווק ופרסום בדיגיטל.
יש לנו את הזכות, לעבוד עם מגוון רחב של עסקים ומותגים בגדלים שונים.
אנחנו מנהלים קמפיינים בכל הפלטפורמות הידועות ומנהלים את המדיה החברתית של לא מעט עסקים.
אני באופן אישי, מ-2017 גם מרצה על תחום השיווק הדיגיטלי במכללות המובילות בישראל,
ולא פעם יוצא לי להתקל בבעלי עסקים, מנכ״לים, סמנכ״לים, ומנהלי שיווק שאומרים לי בפנים-
אנחנו מרגישים שהספקים שלנו מורחים אותנו.
בתור איש מקצוע שאוהב את מה שהוא עושה,
אין דבר שיותר מוציא את הרוח מהמפרשים,
מלדבר עם לקוח פוטנציאלי ולהיות בעמדה שהאיש שמולך,
עוד לפני שהוצאת מילה, מלא בספקות, רק בגלל ניסיון העבר שלו.
בגלל שאני מכיר את התחום כל כך טוב,
ובמשך השנים גם בתור בעל העסק וגם מהכובע של המרצה,
יצא לי לדבר עם בעלי עסקים, מנכ״לים, מנהלי שיווק וכו׳ שמרגישים שמורחים אותם,
החלטתי לעשות את המסמך הקצר אבל הכל כך חשוב הזה.
מקווה שאתם לא מרגישים שהספקים שלכם מורחים אתכם,
ואם יש לכם ספק, אז תוודאו שכל אחד מהסעיפים פה במסמך מתקיים.
אם המסמך הזה יצליח אפילו מעט לעלות את הרמה והשם של התחום בארץ,
עשיתי את שלי.
בהצלחה!
בעלים של ״דורון מדיה״, סוכנות דיגיטל שעובדת עם מותגים מובילים בארץ בשלל תחומים.
איש תוכן, פודקאסטר, מומחה לניהול קמפיינים, מדיה חברתית ושיווק ופרסום בדיגיטל.