קליקבילי עם אסנת גואז פרק מס 10 על סטוריטלינג, ספרים ושיווק

לספר סיפור. זאת כל התורה. אבל איך מספרים סיפור? איך מתאימים את הסיפור של כל עסק ועסק לזמן נתון וללקוח שעומד ממול. מה ההבדל בין לספר סיפור בפייסבוק ולספר סיפור באינסטגרם? למה אנשי שיווק ועסקים חייבים לחדד את הסיפור והמסר באופן שוטף, כיצד בונים בכלל סיפור ולמה כדאי תמיד למצוא את סיפורי הסינדרלה שלנו.


אסנת גואז היא אמנית סטוריטלינג ומחברת הספר התחילו לספר. בפרק מס׳ 10 של קליקבילי אנחנו עונים על כל השאלות הללו ועוד. עוסקים בשיווק? הפרק הזה יעזור לכם לספר את הסיפור של המותג שלכם בצורה טובה יותר. האזנה מעולה!


מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

בואו נשב לקפה.

(או לזום, או לטלפון, מה שהולך היום)

דילוג לתוכן