סושיאל
ניהול סושיאל
ניהול סושיאל (ניהול עמוד עסקי בפייסבוק או ניהול פרופיל אינסטגרם לצורך העניין) זה ממש לא לכתוב פוסט יפה ולהוסיף תמונה.
ניהול סושיאל דורש הכרה של הלקוח, את השפה של העסק, את קהל היעד, הבנה בטרנדים עכשוויים ובניית תכנית פעולה מדויקת.
חלפו הימים ״שלנהל סושיאל״ היה מספיק לדעת לכתוב מגניב.
במיוחד היום כשפייסבוק ואינסטגרם מצהירות בגלוי שכדאי לתת דגש גם לחומרים בוידאו.
ניהול רשתות חברתיות דורש קודם כל להתחבר למטרות והיעדים של הלקוח.
כשאנחנו מדברים על ניהול סושיאל אנחנו מסתכלים על הרשתות החברתיות כפעילות שתומכת במאמצים של הקמפיינים הממומנים שלנו.
בנייה וחיזוק המותג באמצעות תוכן ויצירת אינטראקציה עם הגולשים
בנייה וחיזוק המותג באמצעות תוכן
ויצירת אינטראקציה עם הגולשים
הדבר האחרון שאנחנו עושים זה להפוך את עמוד הפייסבוק או האינסטגרם ללוח מודעות. ברשתות החברתיות אנחנו רוצים לייצר שיח,
לבנות את המותג, לגרום לאנשים להתרגש, לצחוק,
לשתף וללמוד מהתוכן של הלקוח.
אנחנו הופכים את הערוצים האלו למכונות תוכן שהדגש העיקרי שלהם הוא במתן ערך לגולשים. חשוב תמיד שנקודת המוצא תהיה שלא בכל רגע נתון כל מי שעוקב אחרי התוכן שלנו הוא גם מי שצריך את השירות או המוצר של הלקוח כאן ועכשיו. לכן תוכן ברשתות החברתיות זה משחק לטווח ארוך.
ככל שגולשים נחשפים למסרים, לתכנים, לפוסטים, לסטוריז או לרילז אנחנו נשארים עם המותג של הלקוח בראש שלהם, גם אם זה ברמת הלא מודע. וכשהם יהיו בשלים או יהיה להם את הצורך בשירות או מוצר כמו של הלקוחות שלנו? נחשו מי השם הראשון שיעלה להם בראש? ואז? ואז הם כבר פונים באופן עצמאי שזה כיף גדול.
השילוב שבין קמפיינים ממומנים ברשת החברתית לעבודת מנהל הסושיאל
בנוסף, הפעילות שלנו במסגרת ניהול הרשתות החברתיות תורמת לקמפיינים הממומנים ב-2 אפיקים.
צביעת קהלים
הוא עוזר לנו ״לצבוע״ גולשים רלוונטיים שיצרו אינטראקציות עם עמודי הסושיאל של הלקוח. כאלו ששלחו הודעה, הגיבו לפוסט או ביקרו בעמוד. את הקהלים האלו אנחנו יכולים אח"כ לטרגט גם בקמפיינים ממומנים על מנת למכור להם משהו. בנוסף הקהלים האלו משמשים אותנו ליצירת קהלים דומים במערכת הפרסום של פייסבוק/אינסטגרם
ובכך להגיע לקהלי יעד רלוונטיים נוספים.
פגישה הגולש עם תוכן איכותי של המותג
כשגולשים רואים מודעה ממומנת מעסק שמעניין אותם כי המודעה טובה, אבל הם לא בהכרח מכירים את המותג, הרבה פעמים הם יכנסו לבדוק באינסטגרם או בפייסבוק במי מדובר.
שם אנחנו רוצים לחכות להם עם תוכן עדכני, חדשני, וכזה שמשדר שיש כאן ביזנס שיודע על מה הוא מדבר.
הרי בואו נסכים שאם גולש יכנס לעמוד פייסבוק ויראה שהפוסט האחרון שהעסק העלה היה לפני שנתיים זה קצת פחות יעשה לו את זה להשאיר פרטים מאשר עמוד פייסבוק מתוחזק.
הינה חלק מהעסקים שכבר עובדים איתנו!





הינה חלק מהעסקים שכבר עובדים איתנו!









